Hastanede Şiddet Alarmı: Önce Doktora, Sonra Stajyere Darp İddiası
Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşanan şiddet olaylarına bir yenisi daha eklendi. Bir sağlık çalışanının önce bir doktoru, ardından bir stajyeri darp ettiği iddia edildi.
Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde sağlık çalışanları arasında yaşandığı iddia edilen şiddet olayları gündeme geldi. İddialara göre, hastanede görev yapan bir sağlık çalışanı önce bir doktoru darp etti, daha sonra ise bir stajyeri hedef aldı.
Sağlık Çalışanından Önce Doktora, Sonra Stajyere Şiddet İddiası
Edinilen iddialara göre, hastanede görev yapan bir sağlık çalışanı öncesinde bir doktoru darp etti. Aynı sağlık çalışanının daha sonra bir stajyeri darp ettiği öne sürüldü. Olayların hastane içinde nasıl yaşandığı ve yönetimin bu olaylara nasıl müdahale ettiği merak konusu oldu.
Resmi Açıklama Bekleniyor
Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetiminin konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapmaması dikkat çekerken, yaşanan iddiaların araştırılması ve kamuoyuna doğru bilginin aktarılması bekleniyor.