Elazığ'da Camiler ve Din Görevlileri Haftası'nda İzzetpaşa Camii'nde Mevlid programı düzenlendi.1-7 Ekim tarihleri arasında kutlanan Camiler ve Din Görevlileri Haftası dolayısıyla Elazığ İzzetpaşa Camii'nde Mevlid programı gerçekleştirildi. Elazığ İl Müftülüğü tarafından düzenlenen programda, Kur'an-ı Kerim tilaveti, mevlid-i şerif ve ilahiler okundu. Program, İl Müftüsü Yusuf Bingöl'ün yaptığı dua ile sona erdi.
Yaşam
Yayınlanma: 01 Ekim 2025 - 16:36
Elazığ'da Camiler Ve Din Görevlileri Haftası
Elazığ'da Camiler ve Din Görevlileri Haftası'nda İzzetpaşa Camii'nde Mevlid programı düzenlendi.
Yaşam
01 Ekim 2025 - 16:36










